Przejdź do treści

25.11.2014r. - WORD w Rzeszowie współorganizatorem zajęć z zakresu bezpieczeństwa w ruchu drogowym oraz konkursu z wykorzystaniem Rowerowego Toru Przeszkód dla uczniów klas 1 - 3 z Zespołu Szkół w Wólce Niedźwiedzkiej.

25.11.2014r. - WORD w Rzeszowie współorganizatorem zajęć z zakresu bezpieczeństwa w ruchu drogowym oraz konkursu z wykorzystaniem Rowerowego Toru Przeszkód dla uczniów klas 1 - 3 z Zespołu Szkół w Wólce Niedźwiedzkiej.
Dodane przez: Administrator WORD (2014-11-27 00:00)

W dniu 25.11.2014r. przeprowadziliśmy zajęcia z zakresu bezpieczeństwa w ruchu drogowym oraz konkurs z wykorzystaniem Rowerowego Toru Przeszkód  dla uczniów klas 1 - 3  z Zespołu Szkół w Wólce Niedźwiedzkiej.

 

Podczas zajęć dzieci miały okazję poznać oraz utrwalić sobie szereg praw i obowiązków spoczywających na każdym uczestniku ruchu drogowego tj zarówno na pieszych, rowerzystach jak i na pasażerach.

W ramach zajęć przeprowadzony został także konkurs z wykorzystaniem Rowerowego Toru Przeszkód, będącego w posiadaniu WORD w Rzeszowie na podstawie umowy użyczenia zawartej z Ministerstwem Infrastruktury i Rozwoju. Celem konkursu było doskonalenie techniki jazdy na rowerze.

 

Na zakończenie wszyscy uczestnicy zajęć otrzymali materiały dydaktyczne w postaci opasek odblaskowych samozaciskowych, które będą wykorzystywane przez dzieci do poprawy ich widoczności na drodze.

 

 

Czytano: 62143 razy
kalendarz
Wyświetl kalendarz na poprzedni miesiąc listopad 2024 Wyświetl kalendarz na następny miesiąc
PN WT ŚR CZ PT SB ND
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
infocar statystyki
Liczba odwiedzin:
62560724
[ZAMKNIJ] Nowe zasady dotyczące cookies. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.